Orijinal Etkisi

Ekipçe yoğun bir şekilde düşünerek, araştırarak ve en önemlisi eğlenerek hazırladığımız bir kampanya oldu. Hatta, oto sanayilere gittik, atölyelere girdik çıktık, sanayici emektarların bi’ çayını içtik, düşündük.

Sonuç gayet güzel. İçimize sinen, ne dediğini bilen etkili bir kampanya oldu. Kimisine göre kelebek etkisi, kimisine göre kartopu-çığ. Mercedes-Benz’e göre orijinal yedek parça etkisi:))


Kampanyanın devamı için tıklayın.

Reklamveren:
Mercedes-Benz Türk
Reklamveren Yetkilisi: Gamze Şulen, Başak Demiryumruk, Aslı Özbiçer
Reklam Ajansı: Vagabond
Yönetici Direktör: Onur Tuğman
Yaratıcı Grup Lideri: Serhan Acar
Yaratıcı Ekip: Kemal Akbay, Bilun Benli, Ahmet Güney, Erdem Mermer,Yeliz Kar, Bekir Karaca
Müşteri İlişkileri: Selim Ceylan, Onur Türktan
Kullanılan Mecra: Basın, Outdoor, İnternet

Reklamlar

One response to “Orijinal Etkisi

  1. Aslı Özbiçer

    elinize sağlık arkadaşlar. bizim de çok beğendiğimiz bir çalışma oldu.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s